Like Beauty

ΕΥΤΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ

ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ: Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΓΕΜΙΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΟΤΑΝ ΤΗ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ. ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΕΝΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΥΜΑ ΕΥΤΥΧΙΑΣ.

Ευτυχία, ένα αίνιγμα που ουκ ολίγοι φιλόσοφοι, συγγραφείς και στοχαστές στην ιστορία έχουν προσπαθήσει να λύσουν, μια έννοια που παραμένει επίκαιρη από τα χρόνια του Αριστοτέλη, που δίδασκε πως «Η ευτυχία μας εξαρτάται από εμάς», ως σήμερα. Εξάλλου, πρόσφατα ευρήματα έρευνας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ έδειξαν ότι η θετική σκέψη μπορεί να επηρεάσει την απόδοση και να έχει θετικό αντίκτυπο στην καθημερινότητα.

Ευτυχία: ένα ζήτημα πανανθρώπινο, που μας αγγίζει όλους.

Όποια κι αν είναι η δική σας προσέγγιση, ένα είναι βέβαιο: η χωρίς ενοχές απόλαυση της δύναμης της ομορφιάς μπορεί να λειτουργήσει σαν το μονοπάτι προς την ευτυχία. Για τη Lancôme αυτό το μονοπάτι είναι στρωμένο με τριαντάφυλλα.

Έχοντας στην καρδιά της ως βασικές αξίες εκείνες της αυτο-αποδοχής, της θηλυκότητας και της ευτυχίας, η Lancôme, από το 1935, οικοδομεί μια φιλοσοφία ευτυχίας και ομορφιάς, θεμελιωμένη πάνω σε επτά βασικούς πυλώνες:

dh1

 

 

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Το να αξιοποιούμε τον χρόνο που έχουμε και να τον μοιραζόμαστε με εκείνους που αγαπάμε, μεταδίδοντας την αξία αυτή και στην επόμενη γενιά, είναι το θεμέλιο της ευτυχίας.

ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ. Ποιος δεν έχει ακούσει εκείνη τη φωνούλα μέσα στο μυαλό του, να ρωτάει «Αυτό θες πραγματικά;». Είναι η ίδια φωνή που μας ενθαρρύνει να ακολουθήσουμε τον λιγότερο πολυταξιδεμένο δρόμο και να κυνηγήσουμε αυτό που πραγματικά επιθυμούμε. Ακόμα κι αν είναι ένας ψίθυρος, μην τον αγνοήσετε, είναι η φωνή της καρδιάς σας.

ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΝΟΗΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ. Όλα συμβαίνουν για κάποιον λόγο. Πίσω από κάθε μας πράξη κρύβεται ένα συναίσθημα, που δίνει νόημα σε ό,τι κάνουμε. Ας κάνουμε κάθε πράξη μια δήλωση και μια υπενθύμιση ότι «δρω, σε συνάρτηση με τον κόσμο γύρω μου».

ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ. Γιατί η ευτυχία ξεκινά από εμάς τους ίδιους και γιατί όλοι έχουμε ανάγκη να περνάμε χρόνο με τον εαυτό μας. Αφιερώστε λίγη ώρα για να διαβάσετε, να γράψετε, να περπατήσετε, να κολυμπήσετε, να βγείτε έξω, να ανακαλύψετε νέα πράγματα, να μάθετε και να εξελιχθείτε, ή απλώς να απολαύσετε μερικές στιγμές γλυκιάς απραξίας.

ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. Η ευτυχία δεν έχει νόημα, αν δεν την μοιραζόμαστε. Η ευτυχία μεγαλώνει μέσα από την επαφή μας με όσους διαλέγουμε να έχουμε δίπλα μας. Δυναμώνει, κάθε φορά που συζητούμε με έναν ενδιαφέροντα συνομιλητή ή ακόμα κι όταν η ματιά μας συναντά ένα άλλο σπινθηροβόλο βλέμμα. Ένα και μόνο χαμόγελο μπορεί να κάνει τη μέρα κάποιου πιο φωτεινή.

ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ. Κάθε λεπτό είναι πολύτιμο. Σκεφτείτε, απλώς, πόσα μέρη μπορείτε να επισκεφθείτε μέσα σε 24 ώρες, πόσους ανθρώπους μπορείτε να συναντήσετε, πόσες φιλίες μπορείτε να ξεκινήσεις. Μία και μόνο στιγμή είναι ικανή να αλλάξει τα πάντα, αρκεί να ξέρετε πώς να την αδράξετε.

ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ. Η ευτυχία είναι το ταξίδι, όχι προορισμός. Κάθε καινούρια μέρα μπορεί να είναι η καλύτερη μέρα της ζωής σας, μέχρι την επόμενη.

dh2

 

Η LANCÔME, ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1935 ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ARMAND PETITJEAN, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΕΝΣΑΡΚΩΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΜΙΑΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΜΑΡΚΑΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ:

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΑΜΕΣA ΣΤΟ ΑΡΩΜΑ, ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΛΥΨΗΣ ΜΙΑΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΙΑΣ.

Σήμερα, η μάρκα δραστηριοποιείται σε 130 χώρες, με 20.000 συμβούλους ομορφιάς σε αντίστοιχα σημεία πώλησης, οι οποίες μεταφέρουν αυτό το μήνυμα της γαλλικής υπεροχής, συνδυάζοντας υπερσύγχρονες υπηρεσίες με θρυλικά προϊόντα (Trésor, La vie est belle, L’Absolu Rouge, Rouge in Love, Advanced Génifique, Visionnaire, Teint Miracle κ.ά.).

Η Lancôme επιβεβαιώνει ότι η ευτυχία είναι η πιο ελκυστική ομορφιά. Είναι ένα βαθύ, συγκλονιστικό συναίσθημα που ξυπνά όλες τις αισθήσεις. Ο στόχος της μάρκας είναι να δίνει σε κάθε γυναίκα τη δυνατότητα να "ανθίζει", να αναδεικνύει την ομορφιά και τη θηλυκότητά της, σε όποια ηλικία κι αν βρίσκεται, όποιο κι αν είναι το χρώμα της επιδερμίδας της, προσφέροντάς της ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει η επιστήμη, σε συνδυασμό με σπουδαίες καινοτομίες που σηματοδοτούν την εποχή τους.

Ως ένας γαλλικός οίκος καλλυντικών πολυτελείας που εκπροσωπείται από πρέσβειρες οι οποίες εμπνέονται και εμπνέουν αντίστοιχα (Julia Roberts, Kate Winslet, Penélope Cruz, Lupita Nyong’o, Lily Collins, Alma Jodorowsky και Daria Werbowy), η Lancôme αντικατοπτρίζει τη γυναίκα: είναι λαμπερή και σαγηνευτική. Μέρα με την ημέρα, η φιλοδοξία της είναι να φεύγει ικανοποιημένη κάθε γυναίκα που έρχεται στη Lancôme για να γίνει πιο όμορφη.

 

dh3